Тема: Реклама без маски
Мета: Навчити учнів розрізняти позитивний та негативний вплив реклами;
Розглянути принципи дії реклами і рекламної стратегії тютюнової
та алкогольної кампанії;
Виховувати вміння аналізувати «пастки», які знаходяться у рекламі,
спонукати учнів до потреби збереження здоров’я та ведення
здорового способу життя.
Тип уроку: урок тренінг
Обладнання: аркуші паперу А3 , А4, олівці, пазли, знаки, фломастери,
маркери ножиці, зразки рекламної продукції з журналів,
газет, відеоролик.
1.Стартові завдання.
Привітання:
- Діти, починаємо наше заняття із традиційного привітання (діти встають в коло та дотиком руки висловлюють побажання на урок:- бути цікавим, нового дізнатися, вміти слухати, бути дисциплінованим, не заважати товаришу, приймати думку іншого, не ображати , бути правдивим, бути послідовним, бути активним, бути добрим, бути самостійним, не соромитись і т.д.
Тренер:
- Сьогодні у нас актуальна і цікава тема,про яку ви дізнаєтесь склавши пазл.
За кольором картинок об’єднайтесь в групи і складіть пазл.
(робота в групах)
- з утворених слів побудуйте речення.
- Отже яка тема?
- реклама без маски (вивішуємо на дошку)
- запишіть на папері, що про рекламу хотіли б дізнатися сьогодні на занятті.
- Сьогодні ми визначимо позитивний та негативний вплив реклами.
- Розкриємо принцип дії рекламної стратегії.
- Навчимося знаходити «пастки» у рекламі.
2. Мозковій штурм «Реклама шампуню»
(Я купила новий шампунь і починаю пити прямо перед учнями , хвалячи переваги щоденного вживання, перераховуючи його гарний вплив на організм: відбілює зуби, шкіра стає ніжнішою, нігті блискучими, відсутність потреби мити голову, оскільки шампунь діє з середини та ін..)
- Прошу учнів прокоментувати почуте і запитую, чи ніхто не хоче спробувати.
- Що спонукало вас спробувати шампунь?
- Чому ви захотіли це зробити?
- (відповіді дітей, які записуються на дошці)
- Отже, на наш вибір в рекламі впливають:
- батьки;
- друзі;
- вчителі;
- І добре якщо старші показують позитивний приклад, бо досить часто ми
підпадаємо під вплив негативної реклами, стаємо жертвами маніпуляції.
- А чи знайомо вам це слово?
- Що воно означає?
- Маніпуляція - коли хтось намагається змусити нас прийняти рішення під тиском чи обманом, надаючи недостовірну інформацію.
- А джерела інформації ви вибираєте із карток, які знаходяться у конверті на столі (приліплюємо на дошці)
- Які рекламні джерела мають найбільший вплив? (фільми, розважальні програми, новини, друкована реклама, інформація про рекламні акції)
- Наведіть приклади впливу реклами на ваш особистий вибір,
3.Обговорення в колі або в групах з особистого досвіту
(який мобільний телефон обрати, який йогурт спробувати, куди запросити друзів на день народження)
4.Руханка- оцінка ставлень
Проводиться у класі умовна лінія з одного кінця стануть ті, хто майже всі свої рішення приймає під впливом реклами, а з іншого – ті, хто на неї взагалі не зважає. Решта учнів займають місця посередині ближче до того чи того краю. Ті, хто бажає пояснюють свій вибір.
5.Іннформаційне повідомлення
«Як працює реклама» (показ відеоролика)
- Щоб продати більше товарів фахівці рекламного бізнесу визначають цільову
- групу, на яку буде спрямована реклама.
- Це пенсіонери, батьки, бізнесмени, або підлітки.
- Відтак менеджери з реклами намагаються знайти те що е важливим для цих людей.
- Для пенсіонерів – це ціна;
- Для батьків – користь для здоров’я дітей;
- Для підлітків – те, що є сучасним, «крутим», дасть змогу відчувати себе дорослішим.
6.Показ відеоролика
Зараз ви подивитесь рекламний ролик і спробуєте знайти «пастки» - хитрощі до яких вдаються автори реклами для заманювання споживачів.
7.Вправа «так – ні»
Після перегляду визначити «пастки» та правдиву інформацію і приліпити їх на дошці.
8.Підсумкове завдання
Тренер:Мета реклами – збільшити продаж товарів. Іноді реклама надає
неповну і навіть неправдиву інформацію.
- Підлітки – головна цільова група для реклами сигарет і алкогольних напоїв.
- Тютюнові на алкогольні магнати розраховують на те, що у молодих людей виникає залежність і вони збагачуватимуть їх до кінця життя.
- У підлітковому віці людина прагне більшої свободи. Та чи варто потрапляти у рабство виробників тютюну і алкоголю?
- Підсумовуючи вивчений матеріал, пропоную вирішити долю реклами.
- Як ви вважаєте, варто її заборонити, чи залишити без обмежень, чи ввести цензуру на рекламу. (за допомогою знаків на дошці)
- Висновки ці зробив кожен з нас для себе, на жаль, глобальних змін в рекламний бізнес ми внести не можемо. Але навчитися уважно сприймати рекламну інформацію, ретельно відбираючи ту, яка не зашкодить здоров’ю, повинен кожен.
9.Завершення тренінгу
Вправа «Прочистка мозків»
- Стати в коло приготуватися до процедури, яка подарує свіжість, зібраність і бадьорість.
- Поставте руки так, щоб вони були на відстані 20см від вух. Уявіть, що тримаєте за кінчики нитку, яка проходить крізь голову і виходить через вуха.
- Потягніть її спочатку вправо, в потім вліво – прочистіть мозки, щоб швидко думати, добре чути і ясно бачити на наступному уроці.
- (закінчується вправа тоді, коли учні підлаштовуються під заданий тренером ритм)
- Заняття закінчено. До побачення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий