понедельник, 2 февраля 2015 г.

Реклама без маски

Тема: Реклама без маски
Мета:  Навчити учнів розрізняти позитивний та негативний вплив реклами;
            Розглянути принципи дії реклами і рекламної  стратегії тютюнової
              та   алкогольної  кампанії;
              Виховувати вміння аналізувати «пастки», які знаходяться у рекламі,
             спонукати учнів до потреби збереження здоров’я та ведення
             здорового способу життя.



Тип уроку:  урок тренінг


Обладнання: аркуші паперу А3 , А4, олівці, пазли, знаки, фломастери,  
                            маркери ножиці, зразки рекламної продукції з журналів,
                            газет, відеоролик.


1.Стартові завдання.


Привітання:
  • Діти, починаємо наше заняття із традиційного привітання  (діти встають в коло та дотиком руки висловлюють побажання  на урок:- бути цікавим, нового дізнатися, вміти слухати, бути дисциплінованим,  не заважати товаришу, приймати думку іншого, не ображати , бути правдивим,  бути послідовним, бути активним, бути добрим, бути самостійним, не соромитись і т.д.
Тренер:
  • Сьогодні у нас актуальна і цікава тема,про яку ви дізнаєтесь склавши пазл.
За кольором картинок об’єднайтесь в групи і складіть пазл.
(робота в групах)
  • з утворених слів побудуйте речення.
  • Отже яка тема?
  • реклама без маски (вивішуємо на дошку)
  • запишіть на папері,   що про рекламу хотіли б дізнатися сьогодні на занятті.
  • Сьогодні ми визначимо позитивний та негативний вплив реклами.
  • Розкриємо принцип дії рекламної стратегії.
  • Навчимося знаходити  «пастки» у рекламі.


2. Мозковій штурм «Реклама шампуню»


(Я купила новий шампунь і починаю пити прямо перед учнями , хвалячи переваги щоденного вживання, перераховуючи його гарний вплив на організм: відбілює зуби, шкіра стає ніжнішою, нігті блискучими, відсутність потреби мити голову, оскільки шампунь діє з середини та ін..)
  • Прошу учнів прокоментувати почуте  і запитую, чи ніхто не хоче спробувати.
  • Що спонукало вас спробувати шампунь?
  • Чому ви захотіли  це зробити?
  • (відповіді дітей, які записуються на дошці)
  • Отже, на наш вибір в рекламі впливають:
  • батьки;
  • друзі;
  • вчителі;
  • І добре якщо старші показують позитивний приклад, бо досить часто ми
підпадаємо під вплив негативної реклами, стаємо жертвами маніпуляції.
  • А чи знайомо вам це слово?
  • Що воно означає?
  • Маніпуляція - коли хтось намагається змусити нас прийняти рішення під тиском чи обманом, надаючи  недостовірну інформацію.
  • А джерела інформації ви вибираєте із карток, які знаходяться у конверті на столі  (приліплюємо на дошці)
  • Які рекламні джерела мають найбільший вплив? (фільми,  розважальні програми, новини, друкована реклама, інформація про рекламні акції)
  • Наведіть приклади впливу реклами на ваш особистий вибір,


3.Обговорення в колі або в групах з особистого досвіту


(який мобільний телефон обрати, який йогурт спробувати, куди запросити друзів на день народження)


4.Руханка- оцінка ставлень


Проводиться у класі  умовна лінія з одного кінця стануть ті, хто майже всі свої рішення приймає під впливом реклами, а з іншого – ті, хто на неї взагалі не зважає. Решта учнів займають місця посередині ближче до того чи того  краю. Ті, хто бажає пояснюють свій вибір.


5.Іннформаційне повідомлення


«Як працює  реклама» (показ відеоролика)                                              
  • Щоб продати більше товарів фахівці рекламного бізнесу визначають цільову     
  • групу, на яку буде спрямована реклама.
  • Це пенсіонери, батьки, бізнесмени, або підлітки.
  • Відтак менеджери з реклами намагаються знайти те що е важливим для цих людей.
  • Для пенсіонерів – це ціна;
  • Для батьків – користь для здоров’я дітей;
  • Для підлітків – те, що є сучасним, «крутим», дасть змогу відчувати себе дорослішим.


6.Показ відеоролика


Зараз ви подивитесь рекламний ролик і спробуєте знайти «пастки» - хитрощі  до яких вдаються автори реклами для заманювання споживачів.


7.Вправа «так – ні»


Після перегляду визначити «пастки» та правдиву інформацію і приліпити  їх на дошці.


8.Підсумкове завдання


Тренер:Мета реклами – збільшити продаж товарів. Іноді реклама надає
               неповну і  навіть неправдиву інформацію.
  • Підлітки – головна цільова група для реклами сигарет і алкогольних напоїв.
  • Тютюнові на алкогольні магнати розраховують на те, що у молодих людей виникає залежність і вони збагачуватимуть їх до кінця життя.
  • У підлітковому віці людина прагне більшої свободи. Та чи варто потрапляти у рабство виробників тютюну і алкоголю?
  • Підсумовуючи вивчений матеріал, пропоную вирішити  долю реклами.
  • Як ви вважаєте,  варто її заборонити, чи залишити без обмежень, чи ввести цензуру на рекламу. (за допомогою знаків на дошці)
  • Висновки ці зробив кожен з нас для себе, на жаль, глобальних змін в рекламний бізнес ми внести не можемо.   Але навчитися уважно сприймати рекламну інформацію, ретельно відбираючи ту, яка не зашкодить здоров’ю, повинен  кожен.


9.Завершення тренінгу
Вправа «Прочистка  мозків»

  • Стати в коло  приготуватися до процедури, яка подарує свіжість, зібраність і бадьорість.
  • Поставте руки так, щоб вони були на відстані 20см від вух. Уявіть, що тримаєте  за кінчики нитку, яка проходить крізь голову і виходить через вуха.
  • Потягніть її спочатку вправо, в потім вліво – прочистіть мозки, щоб швидко думати, добре чути і ясно бачити на наступному уроці.
  • (закінчується вправа тоді, коли учні підлаштовуються під заданий тренером ритм)
  • Заняття закінчено. До побачення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий